O spoločnosti myLife
Transparentnosť – inovatívnosť – dlhodobosť
…Stabilná nemecká životná poisťovňa
Poisťovňa myLife je nemeckou životnou poisťovňou so sídlom v Göttingene. Výkon jej činnosti podlieha dohľadu Federálneho úradu pre dohľad nad finančným trhom (BaFin).
Jej portfólio tvoria všetky druhy životného poistenia, vrátane tradičného a investičného životného poistenia, poistenia pre prípad pracovnej neschopnosti a rizikového životného poistenia. Celkový príjem z poistného sa v roku 2018 medziročne zvýšil o 21,2 % a dosiahol tak 146 miliónov EUR.
Firemnými hodnotami spoločnosti sú „transparentnosť“, „inovatívnosť“ a „dlhodobosť“, ktorými vytvára nielen osobitú firemnú kultúru pre svojich zamestnancov, ale aj skutočné výhody pre svojich klientov. To je jedným z dôvodov, prečo myLife opakovane získala prestížne ocenenie AMC-Award „Udržateľná orientácia na zákazníka v poisťovníctve“ a bola tiež vyhlásená víťazom German Brand Award.
Poisťovňa myLife je finančne stabilizovanou spoločnosťou, ktorá trvalo presahuje minimálne požiadavky na solventnosť kladené na životné poisťovne.
Ďalšie informácie o poisťovni myLife, rovnako ako jej ročnú správu, nájdete na: https://www.mylife-leben.de/das-ist-mylife/.
Transparentne, priekopnícky a dlhodobo smerom k udržateľnosti
Povinne zverejňované informácie podľa nariadenia EÚ 2019/2088 o zverejňovanie informácií súvisiacich s udržateľnosťou v odvetví finančných služieb
Dnešná spoločnosť aj globálna ekonomika stoja pred veľkou výzvou v podobe využívania prírodných zdrojov spôsobom, ktorý nebude spôsobovať trvalé škody, aby boli tieto zdroje zachované aj pre budúce generácie. Aj životné poisťovne môžu významným spôsobom prispieť k naplneniu tohto cieľa využitím svojich znalostí, schopnosti uvažovať v dlhodobej perspektíve a analýzou rizík cieleným spôsobom.
V tomto kontexte, udržateľnosť zahŕňa nasledujúce tri podoblasti, ktoré sa skrývajú pod anglickou skratkou „ESG“:
- „E“ ako Environmental (environmentálny)
- „S“ ako Social (spoločenský)
- „G“ ako corporate Governance (správa a vedenie podniku)
V myLife chápeme pojem udržateľnosti ešte širšie. Pre nás udržateľnosť znamená aj to, že zákazníci majú s našimi produktami príležitosť získať návratnosť a výkonnosť svojich investícií pri dožití. Týmto spôsobom pomáhame spoločnosti zabezpečiť jednotlivcov v dôchodkovom veku a vytvoriť ich aktíva.
Udržateľnosť je tak súčasťou toho, kým sme.